< img height="1" width="1" style="display:none" src="https://www.facebook.com/tr?id=259072888680032&ev=PageView&noscript=1" />
Avete una quistione?Chjamateci: +86 13918492477

Cumu calculà a capacità di u bucket di l'escavatore

A capacità di u bucket hè una misura di u voluminu massimu di u materiale chì pò esse allughjatu in u bucket di l'escavatore.A capacità di u bucket pò esse misurata in a capacità di colpu o in a capacità ammucciata cum'è descrittu quì sottu:

 

A capacità di colpi hè definita cum'è: A capacità di u voluminu di u bucket dopu chì hè stata chjappata à u pianu di u colpu.U pianu di l'attaccamentu passa à traversu a cima di u spinu di u bucket è u tagliu cum'è mostra in Fig. 7.1 (a).Questa capacità di colpu pò esse misurata direttamente da u mudellu 3D di l'escavatore a secchio retroescavatore.

Per d 'altra banda, u calculu di a capacità di l'heaped hè fattu seguitu i standard.In u mondu, dui standard utilizati per determinà a capacità di l'heaped sò: (i) SAE J296: "Mini escavatore è retroescavatore qualificazione volumetrica", un standard americanu (Mehta Gaurav K., 2006), (Komatsu, 2006) (ii) CECE ( Cumitatu di l'equipaggiu di custruzzione europea) un standard europeu (Mehta Gaurav K., 2006), (Komatsu, 2006).

A capacità di l'acumulazione hè definita cum'è: A somma di a capacità di colpu più u voluminu di materiale in eccesso ammucciatu nantu à u bucket à un angolo di riposu 1: 1 (sicondu SAE) o à un angolo di riposu 1: 2 (sicondu CECE), cum'è mostra in a Fig. 7.1 (b).Questu ùn implica micca chì a zappa deve portà u bucket orientatu in questa attitudine, o chì tuttu u materiale hà naturalmente un angolo di riposu 1: 1 o 1: 2.

Comu pò esse vistu da a Fig. 7.1, a capacità di l'heaped Vh pò esse datu cum'è:

Vh=Vs+Ve….(7,1)

Induve, Vs hè a capacità di colpu, è Ve hè a capacità di materiale eccessiva ammucciata à 1: 1 o à 1: 2 angolo di riposu cum'è mostra in Fig. 7.1 (b).

Prima, da a Fig. 7.2 l'equazione di capacità Vs sarà presentata, dopu cù duie metodologie SAE è CECE, duie equazioni di u voluminu di materiale eccessivo o capacità Ve seranu presentate da a Fig. 7.2.Infine, a capacità di bucket heaped pò esse truvata da l'equazione (7.1).

  

Fig. 7.2 Valutazione di capacità di bucket (a) Sicondu SAE (b) Sicondu CECE

  • A descrizzione di i termini utilizati in Fig. 7.2 hè a siguenti:
  • LB: Apertura di u secchio, misurata da u tagliu à a fine di a piastra posteriore di a basa di u secchio.
  • Wc: Larghezza di taglio, misurata nantu à i denti o cutters laterali (nutate chì u mudellu 3D di bucket prupostu in sta tesi hè solu per u travagliu di custruzzione ligera, cusì i cutters laterali ùn sò micca attaccati à u nostru mudellu).
  • WB: Larghezza di u bucket, misurata nantu à i lati di u bucket à u labbro inferjuri senza denti di cutters laterali attaccati (per quessa, questu serà ancu micca u parametru impurtante 108 per u mudellu 3D prupostu di bucket, postu chì ùn cuntene micca cutters laterali).
  • Wf : Largeur intérieure à l'avant, mesurée à l'avant ou aux protecteurs latéraux.
  • Wr : Largeur intérieure à l'arrière, mesurée à la partie la plus étroite à l'arrière du seau.
  • PArea: Zona di u prufilu laterale di u bucket, delimitata da u contornu internu è u pianu di u colpu di u bucket.

Fig. 7.3 mostra i paràmetri impurtanti per calculà a capacità di u bucket per u mudellu 3D prupostu di bucket.U calculu fattu hè basatu annantu à u standard SAE postu chì stu standard hè accettatu è utilizatu in u mondu.