< img height="1" width="1" style="display:none" src="https://www.facebook.com/tr?id=259072888680032&ev=PageView&noscript=1" />
Avete una quistione?Chjamateci: +86 13918492477

Secchio di buccia d'arancia

a.Definizione

Un bucket appositamente cuncepitu cù trè o più mandibuli in forma di mezzaluna incernierati à un supportu unicu in cima.A causa di a somiglianza cù l'aranciu sbucciatu, hè chjamatu bucket di buccia d'aranciu.

b.Applicazione

1. Scavi di fossa di fundazione, scavi di fossa prufonda, è carica di fangu, sabbia, carbone è ghiaia in fundazioni di custruzzione.
2. Scavà è carricà nantu à una parte di a trinchera o spaziu ristrettu.
3. U carricu è scaricamentu, stacking, è trasbordamentu di scrap steel, scrap loose, legnu, ballast, è altri materiali simili.
In generale, u bucket di buccia d'aranciu hè largamente applicatu in imprese di ferru è azzaru, porti, banchine, porti ferroviari, cantieri di merci, stockyards, etc.

Trè Paraguni di Diversi Tipi;

Parte Prima Piastre per l'orecchie:

Piastra per l'orechja unica (necessita un solu pin) È e placche per l'orechja doppia (necessita dui pin cum'è un disignu regulare).

Part Two Rotation:

In più di a cucitura, ci hè un disignu speciale chì permette a rotazione in u bucket di buccia d'aranciu per adattà à una situazione di travagliu particulare.
Cù a struttura in forma di rota sottu a parte di u piattu di l'orechja, serà convenientu per l'utilizatori di guidà u bucket per una rotazione di 360 gradi.

210507


Tempu di Postu: May-07-2021