< img height="1" width="1" style="display:none" src="https://www.facebook.com/tr?id=259072888680032&ev=PageView&noscript=1" />
Avete una quistione?Chjamateci: +86 13918492477

Pinza idraulica rotante

Pinza idraulica rotante à 360 gradi cù alta qualità

Grapple rotativu idraulicu appartene à un tipu di pinze di legnu.Hè ancu chjamatu grapple di legnu, clamps, è altri nomi diffirenti.U grapple rotativu idraulicu hè un mutore rotativu idraulicu aghjuntu à u grapple di legnu.Hè bisognu di aghjunghje dui setti di blocchi di valvula idraulica è pipeline nantu à l'escavatore per cuntrullà.

Caratteristiche principali di pinze idrauliche rotanti RSBM a 360 gradi:

1> U pesu ligeru cù mandibule di apertura larga mostra a prestazione eccezziunale di catturà è di maximizà l'efficienza operativa.
2> Rotazione di 360 gradi illimitata in senso orario e antiorario.
3> Cuscinetti basculanti cuncepiti speciali per a durabilità.
4> Valvula di cuntrollu di altu rendiment utilizata per assicurà a sicurità di l'operatore.
5> L'operatore pò cuntrullà a velocità di rotazione attraversu u mutore di frenu secondu u situ di travagliu differente.
6> Fattu d'acciaio resistente à l'usura è equipatu di un grande cilindru chì estende a vita di travagliu, aumenta a produtividade in u situ di travagliu.

Applicazione-stu grapple idraulici rotanti hè apposta usatu per u terminal portu, grappling logs, handing, and loading logs.Inoltre, i grapples sò largamente utilizati per a canna di zuccheru, u legnu è a petra, a manu è a carica, operazioni speciali cum'è a scaricamentu è a cattura di basura, u trattamentu di rottami, etc.

rhg


Tempu di post: 19-07-2021