< img height="1" width="1" style="display:none" src="https://www.facebook.com/tr?id=259072888680032&ev=PageView&noscript=1" />
Avete una quistione?Chjamateci: +86 13918492477

Diversi modi di usu idraulici di Demolition cesoie

L'elementi di design unichi di e nostre cesoie di demolizione ponu risponde à funzioni specifiche è facenu unichi.

1. Questa hè una tecnica di taglio affidabile, robusta è quasi indestructible.I nostri ingegneri anu cuncepitu è ​​​​creatu un stile di taglio di demolizione unicu rimpiazzabile.
A geometria di l'area di taglio hè adattata per una scaricazione faciule di u materiale tagliatu, a forma laterale è a mascella mobile.Avemu migliuratu cù una seria di funzioni, u so cilindru idraulicu putente, è a geometria radicale di l'area di taglio in modu chì ogni mudellu di tagliola pò ottene un rendimentu eccellente.
A capacità di taglio straordinaria hè un riassuntu di a cumminazzioni di l'acciaio d'alta qualità utilizatu per a fabricazione di u corpu principale, in più di a tecnulugia patentata di cutting blades, gearboxes, è altri cumpunenti.I forbici sò adattati per l'usu in tutte e cundizioni di travagliu duri.
2. Avemu furnitu 3 mudelli putenti di cisaglia di demolition, sti mudelli ponu furnisce un rendimentu maravigghiusu, tutti questi mudelli ponu furnisce una versione fissa è una versione mobile.Questu assicura a pussibilità di stallà nantu à diversi escavatori è caricatori, assicurendu cusì a più alta produttività è u massimu divertimentu, chì hè a qualità innata di tutte e nostre cesoie.
3. I metalli ùn sò micca esattamente listessi: ogni metallu hà e so caratteristiche uniche, chì esigenu l'usu di machini adattati per un megliu prucessu mentale.Avete bisognu di l'equipaggiu appropritatu, sviluppatu per osservà è verificate ogni funzione tecnicu individuale, a capacità di trasfurmà, è a resistenza di u materiale per esse tagliatu.Solu una sucietà chì hà una cunniscenza assai prufonda di e caratteristiche di i materiali da trasfurmà è e cundizioni chì devenu entre in u ciculu di produzzione pò sviluppà una macchina veramente efficace è satisfactoria.

 rs1b


Tempu di Postu: Mar-15-2021