< img height="1" width="1" style="display:none" src="https://www.facebook.com/tr?id=259072888680032&ev=PageView&noscript=1" />
Avete una quistione?Chjamateci: +86 13918492477

Sapete ciò chì i fasci di graduazione RSBM ponu esse aduprati ?

U nostru fasciu di classificazione meccanica / fasciu di livellamentu hè assai adattatu per u nivellu di a terra, a finitura di a superficia, etc. Hè fattu di azzaru resistente à l'usura d'alta resistenza, i travi di classificazione RSBM ponu furnisce 1200mm à 1800mm larghezza cù rulli di ritornu o senza rulli, scatula di legnu. pacchettu.

Funzione principale
RSBM Excavator Grading Beam hè ideale per livellà, sparghje materiale, è classificazione di precisione cù escavatori è miniescavatori trà 3 è 10 tunnellate.A lama vene in standard cun un tagliu di tagliu è i piatti laterali chì permettenu à l'operatori di scoup è trasportu materiale.Disponibile cun inclinazione è in parechje larghezze è opzioni supplementari di piastra laterale per chì l'operatori ponu selezziunà a cunfigurazione ideale per a so macchina è i travaglii chì saranu.Accoppiatore specificu di a macchina ùn hè micca inclusu.A fascia di classificazione hè spedita cù una piastra pronta per un accoppiatore per esse saldatu.
Applicazione
I travi di classificazione RSBM usanu frequentemente per livellà a strada, simplice è efficiente.

Benvenuti calorosamente à cuntattà RSBM se avete bisognu !!!


Tempu di Postu: Feb-24-2022