< img height="1" width="1" style="display:none" src="https://www.facebook.com/tr?id=259072888680032&ev=PageView&noscript=1" />
Avete una quistione?Chjamateci: +86 13918492477

Cumu uttene un prezzu di scarpa di pista più precisu da u vostru fornitore?

Chì infurmazione hè necessaria chì pò aiutà à ottene un prezzu di scarpa di pista più precisu da u vostru fornitore?
Quantu sapete di i scarpi crawler di l'escavatore?
Quandu avete bisognu di cumprà un set di scarpi di pista, chì infurmazione pudete furnisce à u vostru fornitore per aiutà à ottene una citazione precisa?
Per piacè seguità a Luna da RSBM per amparà qualchi cunniscenze nantu à i scarpi di pista, e catene, è capisce l'infurmazioni necessarii quandu cercanu u prezzu.
À propositu di i scarpi di pista:
Un tipu di scarpa di pista hà una sola larghezza?
di sicuru micca.Eccu u mudellu ZX135 cum'è un esempiu.Pudete vede chì ci sò trè larghezza di scarpi per u listessu mudellu, 500mm, 600mm, è 700mm.Se furnite solu u mudellu è fate una dumanda, pò esse un mistch.

À propositu di a catena:
Hè u numeru di ligami di a catena per un mudellu fissu?
Nemmenu.I ligami di a catena di u listessu mudellu pò esse diffirenti.Pigliendu CAT345D per esempiu, ci sò dui tipi di ligami, unu hè 49 ligami, è l'altru hè 53 ligami.Dunque, avete bisognu à informà u fornitore di u numeru di ligami di a catena di a vostra macchina quandu dumandate.

Chì ghjè a diffarenza trà i scarpi di pista è di gomma?
Cum'è mostra in i seguenti dui ritratti, u giallu hè a scarpa di pista, è u neru hè a piastra di gomma.

A piastra di gomma hè stallata nantu à a scarpa di pista, è hà duie funzioni.Unu hè di prutege a scarpa di pista è allargà a vita di serviziu di a scarpa di pista.Siconda, pò rispettà i regulamenti lucali è prutegge e strade lucali.A piastra di gomma pò esse fissata nantu à a scarpa di pista cù bulloni o fissata nantu à a scarpa di pista da a fibbia di piastra.U metudu di stallazione hè mostratu in a figura sottu.

Infine, dopu avè capitu l'infurmazioni sopra, riassumemu, chì infurmazione pò esse furnita per ottene un prezzu precisu?
In più di l'esigenza più basica per informà u fornitore di u vostru mudellu, avete ancu bisognu di furnisce a larghezza di a scarpa di pista, a quantità, u numeru di ligami di a catena (sezzioni), s'ellu hè necessariu di bulloni, è u numeru di bulloni.Cusì pudete ottene una offerta perfetta.

 


Tempu di Postu: Feb-02-2023