< img height="1" width="1" style="display:none" src="https://www.facebook.com/tr?id=259072888680032&ev=PageView&noscript=1" />
Avete una quistione?Chjamateci: +86 13918492477

RSBM Drum Cutter-Compact, Forte è Multi-talentu

I tagliatori di tamburi RSBM offrenu prestazioni elevate durante a custruzzione è l'estrazione, hè statu rinumatu in tuttu u settore per i so unità di tamburi robusti è di alta qualità.L'enfasi quì hè nantu à u travagliu à bassa vibrazione, a prestazione di demolizione efficiente è a sostituzione rapida di l'arnesi cum'è caratteristiche di qualità.
U tamburinu di tamburi integra un mutore idraulicu di alta coppia.A putenza hè trasmessa à l'arbre di trasmissione per mezu di un robustu ingranaggio cilindricu per rotà u tamburu di taglio senza lubrificazione, chì hè ideale per profilà, scavà forme irregolari, trimming pile, scavà larghezze più chjuche, sguassà residui d'acciaio o mischjà i terreni.Inoltre, i tamburi di fresatura sò dispunibili per diverse applicazioni è diametri.

Applicazioni:

I tagliatori di tamburi RSBM travaglianu in cundizioni estremamente duru in trincee, demolizioni, scavi di roccia è tunnelling, acciaieri è altre applicazioni inusuali.Questu pone esigenze assai elevate nantu à u tamburu di tagliu è l'arnesi di taglio.
I nostri picks è i mudelli di taglio nantu à i nostri equipaghji sò u risultatu di anni di sperienza in millaie di applicazioni in u mondu.Questa combinazione unica furnisce a produttività massima cù u minimu usura, assicurendu un rendimentu ecunomicu di u tamburinu ancu in e cundizioni più dure.

 

Highlight è caratteristiche
1) Struttura simplice, faciule d'utilizà, pò esse installata nantu à qualsiasi escavatore idraulicu cù oliu.
2) A vibrazione bassa è u rumore bassu, ponu rimpiazzà in modu efficace a custruzzione di sabbiatura in zone cù restrizioni di vibrazione o di rumore, è pò prutege bè l'ambiente.
3) U cuntrollu precisu di a custruzzione permette un contouring rapidu è precisu di strutture.
4) A dimensione di particella di u materiale di terra hè chjuca è uniforme, è pò esse aduprata direttamente cum'è materiale di rinfurzà.
5) Manutenzione faciule, senza bisognu di riempimentu di grassu è nitrogenu, è senza esigenze speciali per u mantenimentu di l'escavatore.

L'usu di u cutter tamburinu ùn solu risparmia u tempu è soldi di u cliente - ma ancu allevia a tensione nantu à u persunale.


Tempu di Postu: Settembre-08-2022