< img height="1" width="1" style="display:none" src="https://www.facebook.com/tr?id=259072888680032&ev=PageView&noscript=1" />
Avete una quistione?Chjamateci: +86 13918492477

Martello idraulico RSBM

Martello idraulico RSBMhè un putente martellu a percussione adattatu à un escavatore per a demolizione di strutture dure (roccia o béton).L'equipaghji di demolizione impieganu u martellatore idraulicu per i travaglii troppu grande per a martellatura o spazii induve l'esplosione ùn hè micca pussibule per via di prublemi di sicurezza o ambientali.Hè aduprata à a minera, a ruttura di a seconda volta, a pulitura di scorie, a demolizione di u furnace è a fundazione, etc.. I martelli idraulici RSBM sò prudutti efficaci è assai adattabili, chì combinanu efficienza è prestazione superiore cù alta durabilità è pocu impattu annantu à l'ambiente.Basatu nantu à a roccia di roccia, i rotulatori puderanu esse appiicati in ogni ambiente chì esige, cum'è a demolizione, a custruzzione è a deconstruzzione.

Ci sò 3 tippi di martelli idraulici in RSBM.

Interruttore di tipu laterale.Un escavatore cù tecnulugia avanzata per a demolizione di roccia è cimentu.Hè faciule per vede u corpu principale è faciule di mantenimentu.

 

Caratteristica Speciale: Prima, hè cù una flessibilità megliu per realizà diversi prughjetti cum'è a demolizione di strada.Siconda, u so puntu di stallazione più bassu permette una elevazione più alta.

Interruttore di tipu top.Un escavatore cù un disignu verticale per a demolizione di roccia è cimentu.Hè ancu faciule per vede u corpu principale è facilità di mantenimentu.In più, hè adattatu in prughjetti spiciali, cum'è tunnel.

 

Caratteristica Speciale: Prima, ghjunghje à a roccia o u cimentu verticalmente chì aiuta à rompe i materiali di cantera.Siconda, u disignu furnisce un spaziu di travagliu più largu.

Interruttore di tipu di scatula.Hè tipu di silenziu è pocu rumore, adattatu in cità o in certi paesi chì sò limitati à u rumore.

 

Caratteristica Speciale: U disignu pienu chjusu pruteghja u corpu principale da i danni.

Campu applicabile:

a.Mining - Mining, second time breaker;

b.Metallurgia-Clearing slag, demolition of furnace è fundazione;

c.Strada-riparazione, ruttura, travagliu fundazione;

d.Railway-Tunneling, demolizione di u ponte;

e.Construction-Demolition di custruzzione è béton armatu;

f.Riparazione di a nave - Eliminazione di vongole è ruggine da u scafo;

g.Others-Breaking fangu congelatu

Dimensione applicata:Ampia applicazione per escavatori da 1 à 50 tunnellate (Puderia esse più grande per persunalizà).

In tuttu, trè tippi di corpu principale sò listessi, a forma di u supportu hè diversa.Per piacè fatemi sapè quale tippu sceglite.


Tempu di Postu: Feb-23-2023