< img height="1" width="1" style="display:none" src="https://www.facebook.com/tr?id=259072888680032&ev=PageView&noscript=1" />
Avete una quistione?Chjamateci: +86 13918492477

RSBM Trè di i più famosi accessori per caricatori skid steer

Ciao Amicu, quandu leghjite stu articulu, pensu chì pudete impegnà in un travagliu in terra o almenu avete interessante in questu.
Quì aghju da presentà trè di l'attache di caricatore skid steer RSBM chì sò l'arnesi più populari per esse aduprati per u travagliu in terra.
Pinza a benna RSBM
Questa hè una benna di pinza di radica doppia cilindru di 72 "di larghezza per un caricatore skid steer o un caricatore di trattore.Stu grapple hè perfettu per sguassà spazzole, tronchi è detriti in generale.Se sceglite u tipu di pesante, u disignu di i denti nantu à questu grapple sò ancu pensati per pudè scavà e radiche è rake a superficia di a terra.

forza di serramentu grazia à a so forma.Stu attache di caricatore skid hè ingegneratu per una longa vita è manighjà i carichi più duri.
Impugnate è sguassate e radiche di l'arburi è altri ostaculi senza riposizionate u vostru skid steer cù questu attache di benna grapple.Questu accessori si attacca à u vostru skid steer.Stu attache versatile hè ideale per a pulitura di a terra è a preparazione di u situ.

 

RSBM Grass Grapple
In certi aspetti, a funzione di grass grapple hè u listessu cum'è u grapple bucket.Tuttavia, u grapple d'erba hè più adattatu per afferrarà l'erba, u prato, u troncu, u ramu è a pulitura di tutti i rè di spazzatura.

 

Spazzatrice a scopa RSBM
Utility Brooms spazza è raccoglie i detriti leggeri nantu à superfici lisce in avanti o in retromarcia. Una spazzatrice facilita a pulizia di una grande superficia in una sola passata.Hè ancu più efficau à a cullizzioni di polvera è detriti cà una spazzatrice manuale, senza pruvucà a polvera à l'aria chì crea un periculu per a salute.A precisione aumentata significa chì pocu à nimu di terra sarà lasciatu.

State sintonizzati per più presentazioni.
Avete bisognu di aiutu per cumprà o più infurmazione per piacè cuntattateci.


Tempu di Post: 19-May-2022