< img height="1" width="1" style="display:none" src="https://www.facebook.com/tr?id=259072888680032&ev=PageView&noscript=1" />
Avete una quistione?Chjamateci: +86 13918492477

Attacco rapido inclinabile RSBM

1.Chì hè ?

L'attaccu rapidu basculante RSBM pò rimpiazzà rapidamente l'equipaggiu ausiliariu di l'escavatore, è pò realizà a funzione di inclinazione per l'equipaggiu ausiliari di l'escavatore.

2.Chì pò fà RSBM Tilting Quick Hitch?
Durante l'excavazione, certi cundizioni di travagliu unichi ponu esse cumpletati da tilting, è quandu cambiassi l'equipaggiu ausiliari, u bucket pò esse equipatu cù un angolo di inclinazione u più prestu pussibule per compie e cundizioni di travagliu più speciale, cum'è stagni di pisci, dighe, etc.
3.Cosa avemu è Cumu sceglie?

·Sè u vostru escavatore hè sottu 10T, tilt tutti i attachments cù una gamma tutali di 140 °.please sceglie stu unu.

·Se u vostru escavatore hè sopra à 10T, inclinate tutti l'accessori cù un intervallu tutale di 140 °.per piacè sceglite unu di i seguenti.

·Sè avete bisognu di inclinazione troppu, inclinate tutti l'accessori cù un intervallu tutale di 180 °.per piacè sceglite unu di i seguenti.

In più: Disponibile cù accoppiatori cumuni
Tutte l'opzioni sò per u vostru escavatore per uttene u pruduttu più desideratu à u prezzu più competitivu.

4. Perchè sceglie l'attaccu rapidu inclinabile RSBM?

·Struttura di fusione di alta qualità cun un disignu in una sola pezza.U chassis cast hè più forte è più ligeru cà un attaccu di piastra d'acciaio saldata convenzionalmente.
·I rams oversized single-act anu sempre una pressione pusitiva, mantenendu i cilindri stretti è riducendu u creeping o chattering.
·U disignu low-profile di l'attaccu di l'escavatore Mini-Tilt dà a megliu forza di sfondamentu pussibule mentre aumenta a produttività di l'escavatore cun un attaccu basculante.
·Tutti i pin è l'arbureti sò faciuli d'accessu è greasable per assicurà un funziunamentu lisu è una longa vita operativa.
·Grande ochju di elevazione chjusu classificatu à u limitu di travagliu sicuru di u fabricatore.

5. Chì pudete uttene?

·Un attaccu rapidu basculante persunalizatu,
·Un set cumpletu di tubi idraulichi,
·Un set di cassetta di strumenti.

6.How pè ottene RSBM Tilting Quick Hitch?
Sè vo site interessatu in questu, pls Mandami a vostra cundizione di travagliu è u mudellu di u vostru escavatore. A citazione vi sarà datu prestu.O visitate u nostru situ web: https://www.rsbmbucket.com è cuntattate cun noi.


Tempu di Postu: Aug-25-2022