< img height="1" width="1" style="display:none" src="https://www.facebook.com/tr?id=259072888680032&ev=PageView&noscript=1" />
Avete una quistione?Chjamateci: +86 13918492477

Ripper Vibratori RSBM per una produttività aumentata in i siti di travagliu di Hard Rock

Vibratory Ripper hè tipicamente utilizatu in i zoni induve a perforazione è a splutazione cù splusivi ùn hè micca permessa per ragioni di sicurità è ambientali.Inoltre, adattatu per a demolizione, a minera, etc. Supera a pruduzzione di martelli idraulici in 80% di l'applicazioni di travagliu.Utilizendu a tecnulugia di accumulazione di vibrazioni d'impattu, l'attaccamentu travaglia cù a rigidità naturale di a roccia, è e vibrazioni chì sò prudutte scuzzulate u materiale per approfondisce e crepe per una rottura più faciule.Hè un strumentu eccezziunale per l'excavazione di terra congelata, a demolizione, l'escavazione di roccia, u riciclamentu di scorie, dragage, scavi di trincea, applicazioni minera sotterranea.

Caratteristiche di u Ripper Vibratori:
1.valve block
U ripper opera à una freccia alta è per quessa hà pocu o nimu impattu nantu à a struttura circundante è l'escavatore stessu nantu à quale hè stallatu.Rippers di frequenza più bassa ponu stressà u bracciu di l'escavatore è u boom, soprattuttu quandu operanu in l'aria.I martelli di freccia bassa causanu ancu assai vibrazioni à e zone / strutture circundanti.


2.Forza centrifuga alta:
L'alta forza centrifuga di u Ripper Vibratori, cumminata cù a forza di cisura à u livellu di a tonnellata di u bracciu di l'escavatore, pruduce una alta produtividade in a roccia chì hè assai fragile è ùn pò esse effittivamenti rotta da qualsiasi altru strumentu meccanicu.
L'architettura doppiu cushioned implementata in u so Ripper Vibratori significa chì più di 80% di e vibrazioni generate sò ammortizzate prima di ghjunghje à l'alloghju, cusì u boom di l'escavatore hè prutettu.Questu significa ancu chì a pusizione di l'operatore hè prutetta da riazzioni dannusu da a furmazione di roccia.

U ripper vibratoriu hè dotatu di un bloccu di valvula supplementu è un dispositivu di prutezzione per stabilizzà u mutore idraulicu è cuntrullà l'apertura di u ripper per prutege a struttura meccanica interna di l'equipaggiu.Inoltre, u bloccu impedisce u fallimentu di u regulatore di l'escavatore è / o di a manguera.
U Vibro Ripper hè a cumminazione ideale di pesu di travagliu è frequenza di travagliu per una alta produtividade cù un rumore bassu è livelli di stress bassu.

Highlight è caratteristiche

1) Funzionamentu simplice è pocu rumore.
2) Incredibbilmente putente è versatile.
3) Facile installazione di perni di macchina è boccole.
4) Mantenimentu bassu.
5) Campu denti ripper rimpiazzabile.
6) Tecnulugia patentata di accumulazione di scossa è vibrazione.
7) Una alternativa sicura, simplice è ecologica à a perforazione è a sabbiatura.Mantenimentu faciule, senza bisognu di riempimentu di grassu è nitrogenu, è senza esigenze speciali per u mantenimentu di l'escavatore.


Tempu di Postu: Nov-03-2022