< img height="1" width="1" style="display:none" src="https://www.facebook.com/tr?id=259072888680032&ev=PageView&noscript=1" />
Avete una quistione?Chjamateci: +86 13918492477

Cumu sceglie a rota di compactazione ghjustu

Chì ghjè una Rota di Compactazione è perchè ne aghju bisognu?

A compattazione hè una parte significativa di qualsiasi prucessu di custruzzione è di travagliu civile.Hè spessu usata nantu à e strade è i terreni per sguassà i sacchetti d'aria trà e particelle di terra.Ci sò parechji tippi di rulli di compactazione in u mercatu, sapendu quale hè megliu adattatu per u vostru travagliu puderia esse sfida, ma s'ellu hè fattu bè, puderia salvà soldi à longu andà. 

Chì sò i benefici di a rota di compattazione?

1) Aumentà a capacità portante di a terra

2) Aumentà a stabilità di a terra

3) Impedisce l'insediamentu di a terra è i danni di u gelu

4) Reduce l'infiltrazione d'acqua

5) Reduce a cuntrazione di a terra, a gonfiore è a cuntrazione

6) Impedisce l'accumulazione di grandi pressioni d'acqua chì causanu a liquefy di a terra durante i terrimoti

Cumu funziona a rota di compactazione?

 

Ci sò parechji tipi di roti di compactazione di l'escavatore, ognunu pensatu per prughjetti unichi, ma un cambiamentu predominante hè a larghezza è u numeru di roti.

U so scopu ideale hè di aiutà cù u compacting di terra in trinchera, cum'è l'esitatu sopra.Questu hè pussibule per mezu di e roti di compattazione chì compactanu à u latu di a rota, chì permettenu menu passaghju è una compactazione più veloce.

A rota piglia a carica di l'escavatore, dendu à l'escavatore a capacità di fà u travagliu senza sforzu senza mette pressione aghjuntu à l'escavatore.

A compactazione di a terra aumenta a capacità di carica di a terra, aghjunghjendu stabilità.Impedisce ancu u stabilimentu di a terra è l'infiltrazione d'acqua, chì ponu causà costi di mantenimentu innecessarii è fallimentu di struttura.

Sia chì aduprate piloni, tamburi unicu, tamburi doppiu o rulli multi-pneumatici - assicuratevi chì u vostru prughjettu richiede stu tipu di compactazione è micca menu.Eccu alcuni cunsiglii per sceglie l'equipaggiu di compactazione ghjustu, cuminciendu cù i principii:

Prima di Compacting

Sapete a vostra terra

Identificà u gruppu di terra cù quale travagliate prima di cumincià à compactà, postu chì i diversi tipi di terra anu diverse densità massima è livelli ottimali di umidità.I trè gruppi di terra basi sò: cohesive, granular, è organico.I terreni cohesive, cum'è l'argilla, anu particeddi chì si appiccicate.I terreni granuali, cum'è a sabbia, ùn anu micca cuntenutu di argilla, è sfracicà facilmente.I terreni organici ùn sò micca adattati per a compactazione.

Umidità

Prima di cumincià à compacting, avete bisognu di determinà u cuntenutu di umidità di a terra.Troppu pocu umidità risulta in una compactazione inadegwata.A troppa umidità debilita a stabilità.

U modu più faciule per pruvà l'umidità di a terra hè a "Test Hand".Pigliate una mansa di terra, stringhjela, è apre a manu.Vulete chì a terra sia moldable è si rompe in uni pochi di pezzi quandu hè cascatu.Se u tarrenu hè pulverulente è si fracassa quandu hè cascatu, hè troppu seccu.Se u tarritoriu lascia l'umidità in a manu è ferma in un pezzu quandu hè cascatu, hà troppu umidità.

L'equipaggiu ghjustu

Per u megliu risultati, aduprate una macchina chì applica una forza vibratoria à a terra, cum'è rulli vibratori o oscillanti.Sti machini applicà una seria rapida di colpi à a superficia di a tarra, chì impacta i strati profondi sottu à a superficia, risultatu in una cumpattazione megliu.

Un roller pad-foot deve esse usatu quandu si travaglia cù terra cohesiva.Quandu u travagliu cù terreni granulari, i rulli vibratori sò a megliu scelta.Quandu si usanu rulli non vibratori, u gradu di compactazione dipende da u pesu di a macchina.A più pesante a macchina, u più efficau a compattazione.

Durante a compactazione

Ùn troppu compactu

Se fate troppu passaghju in una direzzione cù a vostra machina di compactazione, pudete supercompactà a terra.A supercompactazione riduce a densità di a terra, perde u tempu è causa un usu innecessariu à a macchina di compactazione.

Impedisce un rollover

Inspeccionà e superfici di travagliu per pendenze o cali periculosi.Quandu operanu rulli è compactatori nantu à superfici irregolari, u risicu di rollover hè aumentatu significativamente.Alcune macchine sò dotate di strutture protettive di rollover.L'eatbelts ponu riduce assai u risicu di ferite in casu di un rollover.

Inspeccione a pressione di i pneumatici prima di uperà i rulli / compattatori, postu chì i pneumatici gonfiati inadecuamente ponu destabilizzà e macchine.L'alluntanamentu da una pendenza nantu à un compactor cù una direzzione articulata pò ancu destabilizzà u compactor.Compacting i bordi morbidi pò causà un latu di a macchina à affundà è aumenta u risicu di un rollover.

Esercite cautela durante a compactazione di trinchera

U travagliu di trinchera porta periculi supplementari è u rispettu di e regule di sicurezza per l'operatori di l'equipaggiu di compactazione.Assicuratevi chì qualcunu sapiente nantu à i bisogni inspecciona l'escavazione prima di a compactazione, ogni ghjornu prima di ogni turnu, è cumu necessariu in tuttu u turnu.In più di un cave-in di trinchera, l'operatori anu ancu esse prutetti da l'uggetti cadenti.Quandu hè pussibule, aduprate l'equipaggiu di compactazione di cuntrollu remoto.

Avete bisognu di una rota di compattazione di qualità consegnata à u vostru situ di travagliu?

Ottene una quotazione competitiva à RSBM.


Tempu di post: 19-Jan-2023